سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی به مقایسه آمار شکایات مشترکین از شرکتها در حوزه اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان دولت و سرویس خدمات ارزش افزوده در بازه زمانی آذرماه نسبت به آبانماه سالجاری پرداخته است. در بین این حوزهها شکایت از اینترنت افزایش چشمگیر داشته است.
منبعي آگاه در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات كه نخواست نامش فاش شود در اظهاراتي كه ايلنا آن را منتشر كرد، خبر قطعي اينترنت به دليل مسائل امنيتي همزمان با پنجم دي ماه را تاييد كرد.